Умови бронювання:
- Для бронювання потрібні ПІБ, номер мобільного телефону, бажаний номер, терміни заїзду-виїзду.
- Підтвердження наявності номера робиться по телефону. Потім впродовж 3 діб робиться оплата завдатку. Розмір завдатку – вартість першої доби проживання за один номер. Оплата робиться через систему банківських переказів, перерахувань або готівкою.
- При відмові від бронювання, зміні термінів заїзду-виїзду у бік зменшення, перенесенні термінів заїзду на пізніші терміни менш, ніж за 15 діб до заїзду, завдаток не повертається і не враховується при розрахунках.
- Бронь на певні номери, поверхи враховується, але не гарантована.
- Заявки на бронювання приймаються за телефонами, по електронній пошті, на сайті через форму бронювання.
- Ранній заїзд або пізній виїзд надається гостям тільки за наявності на базі вільних місць і відсутності заявок на аналогічні дати відповідно до прейскуранту.
- У разі відмови гостюючи від проживання або скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання повертаються за мінусом вартості 50% путівки, що залишилася, і тільки при форс-мажорних обставинах. Погода, сварка з членами сім’ї або відпочивальниками і інші подібні події не є форс-мажором. І компенсація у такому разі не відбувається. (Приклад компенсації. Гість виїжджає з поважної причини 15 липня, а планував виїжджати 20 липня. Він має право отримати компенсацію за 2,5 доби.) Якщо наш відпочивальник виїжджає тільки на день-два раніше – гроші за добу (дві доби), що залишилася, не повертаються.
- При заселенні в номер відпочиваючий зобов’язується відразу перевірити номер на недоліки і повідомити свою покоївку або адміністрацію про те, що його турбує. І адміністрація відразу ж по можливості вживає заходів по забезпеченню комфорту. Також гість може виразити якісь додаткові побажання, які база відпочинку виконає у рамках своїх можливостей.